11/17/2009

iSmaiL YK Yaralıyım Dinle, İsmail Yaralıyım Şarkısı Dinle

Yaralıyım şarkısı İsmail YK'nın Kasım 2009'da piyasaya sürdüğü Albümün belki de en damar şarkısı. Ayrıca albümdeki söz ve müziğinin İsMAİL YK'ya ait oldu şarkılardan biri. Her şeyiyle tam bir İsmail Yl şarkısı Yaralıyım dinle.. ismail yk yaralıyım dinle..
.......

8 yorum yapıldı:

Adsız dedi ki...

mrh süper birşey oldu harika albüm

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel ikinci klip yaralıyım olmalı

Adsız dedi ki...

seni seviyorum ismail ykkkkkkkkk süpersinnn

Adsız dedi ki...

10 numara

Adsız dedi ki...

walla süper bea helal

Adsız dedi ki...

seni çok seviyoruz ismail yk hatice ve pelin kahramanmaraşa gelmeni istiyoruz lütfengel sen birtanesin

Adsız dedi ki...

aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ben kaza geçirdim bana yaralıyım şarkısı gelsin

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum şarkıların tam kalbimden vuruyor
ben k.maraş
tan öznur bende çok yaralıyım

Yorum Gönder