11/17/2009

İsmail YK Haydi Bastır Dinle, Haydi Bastır Albümü Dinle


Haydi Bastır İsmail YK'nın son albümüne ismini veren şarkısı. Tarz olarak tipik bir İsmail YK şarkısı. Oldukça hareketli bir şarkı ve söz-müziği de İsmail YK'ya ait. İsmail YK Haydi Bastır dinle.. İsmail Yk Haydi Bastır şarkısı dinle..İsmail YK 2009 Haydi bastır albümü dinle.. ismail yk haydi bastır albümü..mp3 dinle..
.......

7 yorum yapıldı:

Adsız dedi ki...

süper ben dinlerken bittim helal sana öpüyorum seni koçaman ismailim

Adsız dedi ki...

AŞKIM İSMAİLİM SENİ ÇOOK SEVİYORUM

esmer bomba dedi ki...

mükemmel her zamanki gibi ama kendisi daha felaket cinayet hayalimdeki esmer erkek esmerlere bayılırım o gözlerin bir ömre bedel

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrr

bitanem dedi ki dedi ki...

seni benden başka kimse sevemez severse ne olacağını kendi bilir aşkımsın konserlerinin hiç birini kaçırmıyorum bitanem

Şule dedi ki...

Teşekkürler

Adsız dedi ki...

şarkın çok sevıyuojgdj

Yorum Gönder