11/15/2009

ismail YK Dinle, İsmail Yk Son Albüm 2011 Dinle Yeni


İsmail YK 2011 yılını noktalamaya hazırlandığımız şu günlerde sene bitmeden "Bomba" bir albümle çıktı yine sevenlerinin karşısına. Albümünün adı Haydi Bastır. 2011 yılının Kasım ayında piyasaya sürülen bu İsmail YK albümünde 15 şarkı yer alıyor. Bu şarkılardan 13'ü ise İsmail YK'ya ait. İsmail Yk'nın son albümü Haydi Bastır ilk tepkilerde fazlasıyla olumlu yorum aldı dinleyenlerinden. Bakalım siz İsmail Yk'nın son albümünü nasıl bulacaksınız.. Altta nasıl bulduğunuzla alakalı yorum bırakmayı unutmayın :) ismail yk dinle.. ismail yk son albüm dinle.. ismail yk'nın yeni albümü.. ismail yknın yeni şarkıları dinle..
.......

54 yorum yapıldı:

Adsız dedi ki...

çok süper ya zaten ben ona aşığım yaptığı bütün şatkılar süper başarılarını devamını dinliyorum albümü daha almadım ama en yakın zaman da alıcam keşke tanışma fırsatımız olsa yarın kral tv mehmetin gezegenine geliyo cumada mavi şekere herhez izlesin benim aşkım geliyor

Adsız dedi ki...

face book , haydi bastır, ayrılmam müthiş

Adsız dedi ki...

harika bir kaset olmuş tam ismail yk ya yakışır ve ondan beklenen bir çalışma olmş. zaten başarılı bir çizgisi vardı şimdi bununla beraber tavan yapacak.onu çok seviyoruz.çok beğeniyoruz çooooooook yakışıklı ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN...İKİ KUZENLER! KENDİSİNE İYİ BAKSIN.

idris köse dedi ki...

herzamanki gibi süper bir slbüm geleceğn vazgeçilmezi olacak bu çocuk tşkrler ismail yk

Adsız dedi ki...

aşkım bnm ya yazdımı dinlenecek şarkı yazıyoo oy yerim seni cnm bu şarkılar bnden sana gelsin ismailim ....

Adsız dedi ki...

süper albüm yaaaaa

Adsız dedi ki...

bnde begendim ya güsel vallla

Adsız dedi ki...

yenı albün cok güzel olmuş gercekten tebrıkler

Adsız dedi ki...

bu albümünü özellikle ayrılmam şarkısına bayıldım.İSMAİL YK'YI çok seviyorum,bütün parçalarını beğeniyle dinliyorum.ama bunu daha bir beğeniyle dinliyorum.bu albümde kendimden çok şeyler buldum.bana çok şey hatırlatıyor.bunun için ona teşekkür ederim.onu çooook seviyorum. hele bu albümden sonra sevgim katlandı.ALLAH NAZARLARDAN VE KEM GÖZLERDEN SAKLASIN....BAŞARILARIN DEVAMI VE SÜREKLİLİĞİ DİLEĞİYLE (HASTAN BİLGE)

Adsız dedi ki...

BU ALBÜMÜ ÖZELLİKLE AYRILAMAM ŞARKISINI ÇOK BEĞENİYORUM.ONA LAYIK TAM ONA GÖRE BİR ALBÜM OLMUŞ. BU ALBÜMDE KENDİMİ BULDUM VE BENİ ANLATTIĞINI DÜŞÜNÜYORUM. HADİ BASTIRDAN SONRA AYRILAMAMA KLİP ÇEKERSE ÇOK SEVİNİRİM.BU ŞARKILAR İÇİN VE DOĞRU ZAMANLAMA İÇİN ONA ÇOOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM. ONU ÇOK BEĞENİYORUM. ÇOK YAKIŞIKLI ALLAH NAZARDAN VE KEM GÖZLERDEN KORUSUN BAŞARILARININ DEVAMI DİLEĞİYLE...K.İ.B.

Adsız dedi ki...

ya bayılıyorum ona ve parcalaarına tek kelımeyle süperrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

aşk yarasına hitap eden tek sanatçısın sen seni çok seviyoruz başarılarının devamını diliyorum özellikle slov parçalar tabi hepsi birbirinden güzel olmuş tbrkler.

Adsız dedi ki...

aşk yaralarını hitap eden can damarlarından yakalamasını bilen tek insan olduğunu düşünüyorum. hem duruşu hem çizgisiyle beyefendi biri. onu çok seniyorum. sevdiğimi söylediğim ve söyleyeceğim tek erkek.K.İ.B

Adsız dedi ki...

VALLA BUNDAN DAHA BERBAT BİR ALBÜM OLAMAZ SATSA BİLE İSMDEN SATAR

Adsız dedi ki...

yaralıyım yaralı çok zoruma gidiyor senden ayrılalı harika bir şarkı

Adsız dedi ki...

SEN BİTANESİN CANSIN HERŞEYSİNGÖK YÜZÜNDEKİ ULAŞAMADIGIM PARLAYAN YILDIZIMSIN ELEMİ UZATTIGIMDA TUTABİLECEGİMİ SANDIGIM AMA BİTÜRLÜ YAKALAŞAMADIGIM MELEGİMSİN HER ZAMAN YANIMDA HİSSETTİGİ NEFESİMSİN RABBİM SENİ DAİMA KORURUSUN ÖNÜNDEKİ TAŞLARI KALDIRSIN BOL ŞANS VERSİN SANA VERİLEN EN BÜYÜK CEZA MUTLULUK OLSUN MÜKEMMEL ALBÜMÜNDE HAYIRLI OLSUN ALBÜM HER ZAMANKİ GİBİ HARİKA ŞARKILARIN HEPSİ BOMBA GİBİ ŞU GÜZEL BU GÜZEL DEMİYCEM ÇÜNKİ HEPSİ ÇOK GÜZEL HAAAAAAYYYYDİİİİİİİ BAAAASSSSTTTIIIIIR KÖMÜR GÖZLÜM ICH LİİİBBBEEE DİİİCCCH

Adsız dedi ki...

derin yaralara parmak basan,can damarından yakalamasını bilen tek sanatçı.bu albümü hem coşturuyor hemde aşk yaralarını anlatan eniyi albümlerinden biri olmuş.bu albümde baştan sona kadar kendimi buldum.ismail yk'yı çok seviyorum bu kelimeyisöylediğim ilk ve son erkek benim için.K.İ.B (ŞEHZADENİN Kİ)

Adsız dedi ki...

SLM ISMAIL YK SARKILARIN SUPER SEVEREK DINLIYORUM BU YORUMLARI OKUYONMU ACAMA BILMIYORUM BOYLE DEVAN ET SENI COK SEVIYORUZ ALLAHA EMANET OL KENDINE COK IYIBAK BIZ IKI KUZEN OLARAK ÖPTUM BYYYYYYYYYYYY

Adsız dedi ki...

super olmuş şahane

Adsız dedi ki...

sanaci dedigin ismail yk gibi olmali ne esi nede benzeri olmalı harıkasın aga senin burtun calısmaların la basarılar ve iyi sanslar dilerşim aga allaha emanet ol

Adsız dedi ki...

harikalarr ötesi süpeerr tebriklerr ismaill abiii

Adsız dedi ki...

ismailykseniçokseviyorumşarkılarınsüperölüyorumşarkılarına

adsız dedi ki...

harikasın bayılıyorum süperrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

BEN
SEVDE
SENİ
ÇOOOOOOOOOOOOK
SEVİYORUM
İSMAİL YK
:D

Adsız dedi ki...

HELAL OLSUN SANA İSMAİL YK YİNE HER ZAMAN Kİ GİBİ SÜPERSINN HER ZAMN SENİ DİNLEMEK ISTERİZZ BAŞARILARININ DEVAMINI DILERIMMM ŞARKILARIN HER ZAMN HEPSİDE COK GÜSEL....ibrahi UŞAK::

Adsız dedi ki...

usta yasen aksiyo macara
filimleri çevir yakarsın sen
ortalığı hooliwood mort edersi
çünkü yakışır sana seni sinamalarda da gürmek istiyoruz başarılarını devamını dilerim

Adsız dedi ki...

ismail abe harikasın, inşallah güzel satarda, fakir insanları sevindirirsin, Allah şimdiden kabul etsin, başarıların devamını dilerim

Adsız dedi ki...

süperrrsinnnnnnn ismail aynen devam başarıların devamını dilerim saygılarımla adsız

Adsız dedi ki...

HER ZAMAN Kİ GİBİ SÜPER OLMUŞ.

Adsız dedi ki...

HER ZAMAN Kİ GİBİ SÜPER.

Adsız dedi ki...

harika

bircan dedi ki...

harikasın ismail yk sarkıların süper öptüm seni kib

Adsız dedi ki...

BENCE DE ÇOK GÜZEL OLMUŞ Bİ HARİKA BAŞARILAR SENİ ÇOK SEVİYORUZ....

Adsız dedi ki...

suppppperrrrrrrrrrrr ya 9 mewsım hastayım sana

Adsız dedi ki...

süper aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bana dedin demi cici bici ebruyu kurban alsun sana ebrun....

Adsız dedi ki...

aşkım kıskandım tabii bunu ben istedim seni terketmek istemedim.. gerçi ben kaşındım.. benden güzelini bulamazsın... ama hayranların çokkkkk süperr ladyler..

Adsız dedi ki...

bir numarasın bu alemde tek geçerim seni

Adsız dedi ki...

AŞKIM SANA AŞIĞIM SENSİZ BİR HAYAT ASLA OLMAZ.ŞARKILARINDA SENİN GİBİ ÇOK SÜPER SANA HER ŞEY ÇOK YAKIŞIYOR.SENİN ŞARKILARINI VE YARTIĞIN YENİ VEYA ESKİ BÜTÜN RÖPÖRTAJLARI İZLEDİM.AAAAAAAAAAAAAAŞŞŞŞŞŞŞKKKKIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM...

Adsız dedi ki...

onu çok seviyorum o zaten herşeye layık ona bir söz değil bin yorum yapsam azdır onun her albümünü dinledikçe içim parçalanıyor daha ne diyeyim ki seni çok seviyorum allahım senin sesine zaval vermesin albüm muhteşem bayıldım bu albümdeki şarkıları canım aşkım zafer e armağan ediyorum aşkım seni çok seviyorum

ela dedi ki...

ismaik abi bitanesin ya tek kelmeyle harikasın özellik sanma sana dönerim ve dokuz mevsim onlar tam benim üzerime yazılmış sanki

Adsız dedi ki...

aşkımsın ya bayılıyorum sana

Adsız dedi ki...

ben bitlis tatvandan yazıyorum.... ismail yk bir tane var mı onun gibi biri daha yer yüzünde... en büyük dileğim ona birkez sarılmak...ona bayılıyorum televizyonda görünce kalbim durcak gibi oluyo. tek kelimeylen süper ötesi.... sevda güler

Adsız dedi ki...

ismail süpersinnnnnnnnnnn canım abim benim başarılar

Adsız dedi ki...

mükemmel

Adsız dedi ki...

çok güzelolmus yureine sağlık

Adsız dedi ki...

ismail abi ölürüm senin için çok güzel şarkıların var sen varya sen bi dahisin hasatayım sana

Adsız dedi ki...

süpersin kim tutar seni haydi bastır ben bitlisli liyadin çok süper pareçalar çok güzel beğenerek dinliyorum süpersinnnnnnn helal olsun

serseri aşık 1991 dedi ki...

ismail seni çooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum serseri aşık 1991 aydın-çine

Adsız dedi ki...

gerçekten güzel bi albüm

Adsız dedi ki...

sewgilimasin sen benim aşkımsınnn aşşşkımmmmmm benim şarkıların süpeeerrr seni çoooooooooooooookk seviyorum bitanemmmm ayrılmam dokuz mevsim şarkıları tam ona göre süpeeeerrrr sölemiş tebrik ederim başarılarının devamını getirmen dileğiyle

Adsız dedi ki...

hstyım bu şarkıya süper olmuş abi hrikasın

hikmet tas dedi ki...

Son 13album super olmus2012de ne çikacak acaba@

Adsız dedi ki...

:D 8-) ;-) SSSSÜÜÜPEEER DENDE ÖTE

Adsız dedi ki...

SÜPER BİRŞEY

Yorum Gönder