11/17/2009

İsmail YK Facebook Dinle, Çılgın Facebook Şarkısı Dinle indir

İsmail YK internet arkadaşlığı konusunda baya bilgili gözüküyor. Öyle ki her albümünde konusu internet arkadaşlığına dayanan bir şarkı yer alıyor. Önceki albümünde bombabomba.com'dan kendine bir kız bulan İsmail YK, bu sefer Facebook'tan bulmuş :).. Konuyla alakalı alt tarafta görüş belirtebilirsiniz. İsmail YK Facebook dinle.. ismail yk facebook şarkısı dinle.. ismail yk çılgın şarkısı dinle..
.......

15 yorum yapıldı:

Adsız dedi ki...

İSMAİL YK GÜZEL ŞARKINLARIN ÇIKARMISIN

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL ÇOK BEĞENDİM TEŞEKKÜRLER SAYGILAR

Adsız dedi ki...

ya süpersin ya seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviorumm aşığım sana aşık çok güsel şarkılar yazıosun ben zehra çorum un ilçesinden seni çok seviorummmmmmm

Adsız dedi ki...

çok süper kim tutar seni yhaa seni çok SEVİYORUMMMMM bn xd xd

Adsız dedi ki...

adam konusuyor sarkı dıe...

Adsız dedi ki...

ismail yk ayrılmam parçasını çok beğendim saygılar abiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

YA ÇOK GÜZEL ŞARKILAR ÇIKARIYORSUNUZ....
SUPERSİİNNNNNN!!!!!!!

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOK SEVİYORUM İSMAİL YK BU ŞARKIYI ASLA UNUTMAYACAĞIM

demet ve hamdi dedi ki...

ayrılmam şarkısını çok beğendim ve sevdiğim erkeğe tek aşkım hamdi'ye gitsin.SENİ ÇOOK SEVİYORUM HAMDDDDDİ

Adsız dedi ki...

benim kardeşim pelinnur hapinizden daha çok seviyo tarkanı çünkü adanalı allahın adamı ve de bu şarkıyı yani feysbuku çok seviyor tarkana aşık

Adsız dedi ki...

İsmail Abi belki de su anda sana dünyada aşık olan kız yorum yazmakta..Ben su fani dünyada sevgilimi sevmedim senden çok..Allah askına kurban olayım o suratına..AşKıM İsmAiLiMmmm...

Adsız dedi ki...

harikasın devam et saygılar.......!

Adsız dedi ki...

süper ismail yk şarkıları

Adsız dedi ki...

ismail yk benim eylem ablam var sizin tüm şarkılarınızı cok seviyor

Adsız dedi ki...

gerçekten

Yorum Gönder