11/17/2009

İsmail YK Ayrılmam Dinle, Ayrılmam şarkısı Dinle Mp3 indir


İsmail YK'Nın 2009 albümünde yer alan Ayrılmam şarkısı hemen üstteki playlistte sizlerle.. İsmail Yk'nın ayrılmam şarkısını dinlemek için en doğru adres dinledinlet.blogspot.com.. Kaydın başlığı İsmail YK Ayrılmam Dinle, Ayrılmam şarkısı Dinle Mp3 indir olarak kaydedilmiş. Kategorisi ise İsmail YK'nın Ayrılmam Şarkısı Dinle olarak belirlenmiş.
.......

9 yorum yapıldı:

Adsız dedi ki...

süper olmuşş gerçekten yine tarsını konuşturmuşş:D

Adsız dedi ki...

süpersin ismail

Adsız dedi ki...

abimm beee şarkı budur işte tam yüreği yaralılar için yani benim sana hayranım

Adsız dedi ki...

harika seni dinlemeye bayiliyorum y k bitanesin

Adsız dedi ki...

İSMAİL YK GÜZEL SÜPER

Adsız dedi ki...

denizci.şerif.allah..sevenleri.ayırmsn

Adsız dedi ki...

abi.sen.sevmeyeni.aşık..edersın..cok.guzel.sozler..deniz.aşıgı.şerif

Adsız dedi ki...

ayrılmam dedim ama ayrılmak zorunda kaldım seni herşeye rağmen sevdim sevicemde

Adsız dedi ki...

sen supersin

Yorum Gönder