6/20/2009

Ercan Demirel'in Şarkıları Dinle, Ercan Demirel Dinle Mp3


Ercan Demirel de dizi müzikleriyle adını duyurmuş bir müzisyen. Fakat Ercan Demirel'in dizi müzikleri dışındaki şarkılarının da fazlasıyla güzel olduğunu gördük. Hemen üstten Ercan Demirel şarkılarını dinle.. dinlet..
Kaydın başlığı Ercan Demirel'in Şarkıları Dinle, Ercan Demirel Dinle Mp3 olarak kaydedilmiş. Kategorisi ise Ercan Demirel'in Şarkılarını Dinle olarak belirlenmiş.
ercan demirel dinle..
.......

11 yorum yapıldı:

Adsız dedi ki...

ben ercan demirelin hayraniyim onu çok beğeniyorum

Adsız dedi ki...

ERCAN DEMİRELİN EN ÇOK SEVDİGİM ŞARKISI ELVEDA DEME BANA ŞARKISINI ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

slm ercan ben zeynep burdan bitaneck sewglm olan ramazana senn bütün güzel sarklarını armagan edyrm we onu çoooooooooooooooooooooooook sewyrm

Adsız dedi ki...

ercan seni sewyorm ben zeynep we btn sarklarını biricik aşkm ramazana armagan edyrm

ezgiiiiiii dedi ki...

yaaaa bu kadar mı güzel şarkılar olur ya sana bayılıyorummmmmmmm sevdiğim bi çocuk var aynı ona yani mesutaaaa benziyosunnn çok tatlısın seni seviyorum hayatında başarılarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

hayatım boyunca hiçbir şarkıyı bukadar beğenmedim

Adsız dedi ki...

çok güzel sarkıların var müzik hayatında çok basarılısın devamını dilerim

Adsız dedi ki...

ercan seni seviyorum şarkıların güzel çoooooooooooooookkkkkkkkkk güzel

Adsız dedi ki...

selam ercan demirel hayranları msn adresimi eklesin ercanvemeltem@windowslive.com

Adsız dedi ki...

şarkıların hepsi çok güzel bayıldım

Adsız dedi ki...

senin hayranınım ben senin şarkılarını çok beğeniyorum şarkılarını çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Yorum Gönder